Over ons

Dorpsraad Wanroij, een stichting die behoud en verbetering van de leefbaarheid in Wanroij als doelstelling heeft. In samenwerking met de gemeente, verenigingen en diverse andere geledingen zijn wij betrokken bij vele aanpassingen en verbeteringen in onze gemeenschap.

Enkele voorbeelden zijn: aanpassingen Wapen van Wanroij, Giesenplein, Brede School, behoud Bibliotheek,  speelvelden, starterswoningen, bestemmingsplannen, herontwikkeling De Wilgen en GM , zorgcollectief Wanroij (in het kader van zelfsturing en de zogenaamde burgerparticipatie), ondersteuning werkgroep Goede doelen Wanroij, stimuleren initiatief LvCnet – Supersnel breedband in het hele Land van Cuijk.

Zoals je leest zijn we actief op vele terreinen. Weet jij een activiteit om de leefbaarheid van te vergroten. Zie jij ergens kansen voor de ontwikkeling van Wanroij. Weet jij een leuk project om Wanroij nog beter te maken. Neem contact met ons op, dan bekijken we samen de mogelijkheden.

Hebben we je interesse gewekt, neem vrijblijvend contact met ons op via dorpsraad@dorpsraadwanroij.nl  Wij vertellen je graag nog meer.

• Mark van der Straaten voorzitter
  • Johan Verheijen Penningmeester